Jak na rotopedu zhubnout?

Otázka správného a efektivního cvičení je velmi individuální, pro redukci tuku, což je nejčastější důvod aktivity platí několik pravidel:

Zdravé hubnutí je nejlepší cesta ke štíhlé postavě! Rady, návody, tipy a postupy jak zhubnoutProteiny na růst svalů jsou ideální při intenzivním tréninku v posilce. Kreatin je organická látka přirozeně se vyskytující v lidském těle.

Rotoped – Kdy trénovat a jak často?

Nejlépe je trénovat ráno na lačno, kdy jsou zásoby glykogenu (krevního cukru) v organismu po dlouhém nočním lačnění na nejnižší úrovni, v důsledku čehož je tělo nuceno mnohem dříve sáhnout do rezervního zdroje energetického krytí a tedy na tuky. Typickou chybou začátečníka je příliš vysoká intenzita, která je spíše na škodu a tedy prvním cílem by mělo být získání základní kondice, což v praxi znamená zpočátku trénovat spíše méně než více. Rozumná intenzita cvičení je nezbytným předpokladem k tomu, abychom u cvičení vydrželi a pro kondiční cvičení je cca 3x týdně.

Přípravky na hubnutí se zpravidla snaží řešit vedlejší příčiny nadváhy. Sacharidy jsou základní částí v rostlinných i živočišných organismech.

S jakou intenzitou tedy na rotopedu trénovat?

Základem účinného aerobního tréninku je měření tepové frekvence (ukazatel intenzity cvičení), bez jejího měření jen těžko dosáhnete požadovaných výsledků. Bylo by chybou myslet si, že čím vyšší tep tím lépe, nebo že tělo si řekne. Pro běžný kondiční trénink je nejvhodnější držet se převážně v aerobním režimu a tedy v nižších tepových frekvencích něco kolem 60-70% maximální tepové frekvence (tu orientačně zjistíte odpočtením svého věku od čísla 220, tedy např. pro 35 letého člověka 220-35= 185 tepů/minutu). Výhodou jsou rotopedy s funkcí programů řízených tepem (HRC), u kterých jen stroji zadáte svůj věk, požadovaný účel šlapání (spalování tuku, srdeční aktivita …) a rotoped sám dle Vašeho tepu upravuje zátěž tak, aby Vás udržel v optimální zóně.

Tajné diety na zdravé hubnutí z dietologických poraden. Ideální dieta neexistuje. Rybářské potřeby pro každého rybáře.

Rotoped – Jak dlouho by měl trvat jeden trénink?

K dosažení potřebného tréninkového efektu náš organismus potřebuje dostatečně intenzivní a četné podněty. To znamená pravidelný, ale také dostatečně dlouhý a intenzivní trénink. Obecně lze říci, že pokud chceme dosáhnout snížení podkožního tuku, je třeba cvičit déle než 30 min. a ve správné tréninkové zóně, tak aby nedocházelo k metabolismu vlastní svalové tkáně a tělo energii čerpalo z tukových rezerv.

Myslíte-li to s posilováním vážně, jednoručky by Vám doma neměly chybět! Proteinové tyčinky jsou super! Posilovací lavice Vám pomohou zvětšit svalovou hmotu, vytvarovat Vaše tělo, zlepšit fyzičku a zvýšit sebevědomí. Solární kosmetika je důležitá pro opalování v solárku.

Jak se na rotopedu cvičí?

Šlapání na rotopedu patří z hlediska nároků kladených na techniku cvičení k nejméně náročným, stačí správně nastavit sedlo a řidítka. Při koupi je proto důležité rozhodnutí jaký rotoped zvolíte. Vždy po došlapání je vhodné zařadit na zkvalitnění regenerace a uvolnění soubor protahovacích cviků celého těla.

Rotoped – Trénink a výživa

Jak bylo uvedeno výše je nejlepší využívat rotoped alespoň 3 x týdně, ideálně ráno na lačno, vždy ale minimálně 3 hodiny po jídle. Spalování tuku lze podpořit výživovým doplňkem a je vhodné upravit své výživové návyky. Rozdělit tedy celkový denní energetický příjem do několika menších jídel, což v praxi znamená především pravidelný stravovací režim (snídaně, přesnídávka, oběd, svačina a večeře). Důležité je též neopomíjet ani ostatní důležité látky – jako je vláknina, vitamíny, minerály a kvalitní tuky (tzv. esenciální mastné kyseliny). Pitný režim zabezpečíte obyčejnou stolní vodou, neslazenými čaji, v menší míře minerálkami a iontovými nápoji. Na závěr nezbývá, než popřát především hodně silnou vůli a pevné cíle. Pokud u cvičení vydržíte, věříme že rotoped pro vás bude jen přínosem, a že po čase se trénink stane součástí Vašeho denního režimu.

Rotoped nebo cyklotrenažér?

Otázku zda zakoupit rotoped nebo cyklotrenažér řeší patrně většina lidí při rozhodování jaký stroj domů zakoupit. Cyklotrenažéry se staly jakousi módou a tak je kupují i lidé, pro které by byl klasický rotoped vhodnější, zvlášť pokud je správně vybrán. Obecně platí pravidlo, že rotopedy jsou vhodné pro kondiční domácí užití ať už na spalování tuku, kondičku či rehabilitace, cyklotrenažéry (spinningová kola) – jsou vhodné pro sportovnější charaktery šlapání. Jsou však i modely které širokými možnostmi nastavení rámů slučují výhody rotopedů a cyklotrenažérů – např. Kettler Race a Kettler Ergorace.

Obecné rozdíly:

  • rotopedy jsou tiché díky magnetické brzdě, kdežto cyklotrenažery většinou využívají brzdu čelisťovou, která je hlučnější dle kvality použitých materiálů (existují ale i cyklotrenažery tiché používající brzdu magnetickou)
  • rotopedy mají velmi pohodlný posed s rovnými zády (tedy pokud zvolíte na Vaši výšku rotoped ergonomicky vhodný), kdežto cyklotrenažery většinou posed ryze sportovní srovnatelný s klasickým kolem. Ten není příliš vhodný ke šlapání u televize, jelikož jste na něm předkloněni a hlavu máte zvednutou nahoru což způsobuje bolesti „za krkem“
  • rotoped bude vždy v porovnání se srovnatelně kvalitním cyklotrenažerem levnější
  • rotopedy umožňují většinou nastavení menších zátěží (nemusí platit u programovatelných modelů a ergometrů, které umí zátěže dostatečné)


Reklama:



Kvalitní a spolehlivá horská kola nabízí eshop Levná-horská-kola.cz. Chirurgická ocel a šperky z chirurgické oceli za jedinečné ceny pouze v e-shopu Vyberšperky.cz. Moderní clip in vlasy ve tmavých i světlých odstínech. Jízdní kola, cyklistické a sportovního vybavení a doplňky.
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!